Dziś opiszę mały incydent, dotyczący kochanej przez wszystkich Telekomunikacji Polskiej.
Otóż aktualnie korzystam z usług TP, a dokładniej mam podpisaną umowę na multipakiet tp (neostrada 512 Kb, TV, VOIP), na okres (z tego co pamiętam) 2 lat – umowa wygasa pod koniec bieżącego roku. Ostatnio 512 jest dla mnie za wolna, więc chciałbym sobie ją zwiększyć, tylko czy tak można (mam umowę na czas określony)?
Co zrobiłem, a no napisałem e-maila do TP z takim pytaniem, jednak tak mi odpisali, że nic nie zrozumiałem. Odesłałem więc kolejnego e-maila, z prośbą o wytłumaczenie i udałem się do punktu TP w okolicy.
W e-mailu napisali (tym razem zrozumiale – jak się chce, to można), że mogę wykupić neo + TV w czasie trwania umowy. Natomiast w punkcie TP, miły Pan, który wszystko wiedział bez zaglądania w żadne papiery, regulaminy, czy do komputera, że niestety nie ma już czegoś takiego jak multipakiet tp, i muszę grzecznie poczekać do końca tej umowy. Więc jak to kurczę jest?
Wziąłem się za lekturę regulaminu neo + tv i cytuję fragment: dział II, §5, punkt 4:
W przypadku Abonentów korzystających w dniu założenia zamówienia z usługi neostrada tp, usługa tv lub Oferty multipakiet tp, umowy na te usługi wygasają odpowiednio z dniem rozpoczęcia świadczenia Usługi w ramach niniejszej Umowy. Wraz z wygaśnięciem dotychczasowych umów, wygasa uprawnienie TP do żądania zwrotu ulg określonych w dotychczasowych umowach.
Czyli jak z tego wynika, można podpisać umowę!
Jaki wniosek? Czyżby TP miała za dużo klientów i pieniędzy? Czyżby czuli się tak pewnie na rynku, że nie walczą już o swoich klientów? A może ich pracownicy są przeciwko TP? 🙂
Hej! Zamierzasz jeszcze pisać bloga? Szkoda, że dopiero teraz tu trafiłem. Znaleźlibyśmy wspólny język… :/